piektdiena, 2010. gada 9. aprīlis

DG

Portāla hoho.gav Dienasgrāmatu sadaļa
01.04.2010.
plkst.
10:00
Žučka - ieraksts dienasgrāmatā


Mīļie !
Atcerieties vēl vakar rakstīju, ka pošos uz aklo randiņu ar puisi no hoho ? Ak jele, kaut es Nekad, Nekad nebūtu uz to parakstījusies :( Acīmredzami savu profila bildi viņš bija vaunetā nospēris no kādas filmu zvaigznes ... Man šķita, satikšu Komisāru Reksi, bet reāli izrādījās, ka šis ir kaut kāds Makarons no muļķika :(( Oj, jūtu es, ka pēc šīs traumas es asti vadzī uz mūžu iekārusi būšu ;((((((((((((((


Komentāri:
Melbaltā_sāpe
Līdzjūtības! /apkampj/ Klau, Žučka, bet kāds tas puisim hohohā jūzerneims?

Žučka - Melnbaltajai_sāpei
Tā arī maita sevi nosaucis – Reksis ;/ Pie tam vēl Super ;//

Melbaltā_sāpe
Bļin! Man ar viņu šodien randiņš bij paredzēts!!!!!!! Viss dzēšu ārā viņa fotku no albūma, no sirds un no rajona!!!! Ne manas ķepas pie Laimas pulksteņa nebūs!


Dinga  - Melbaltajai_sāpei
Neko ko sev brunču mednieks! Vēl viena gaudot nav beigusi, šis jau nākamo grib priekšā paņemt. Slīcināt tādus vajag, kamēr maziņi!!!!











Perlaszobi
Žučka! Mazā, ienāc skaiperī! Es Tev tādu džeku atradu! Tādu! Pati siekalojos kā sanbernārs, bet…pati zini kāds Kovbojs greizsirdīgs :( Trešo ķepu paklupienu nedēļā nepiedos…



Renārs_forever - Perlaszobiem
Skaiperī ?! Skaiperī, bāc! Es jau trešo dienu no turienes neatteju – gaidu, kad tu man Renčika koordinātas beidzot atmetīsi ;PPPP



Perlaszobi - Renārs_foreveram
Uj, sorrīī, mīļā…tūlīt! ;***

Frikadele
Da nu viņus visus – ejam iedzert?








12:20
Super_REXIS - ieraksts dienasgrāmatā


Ja jums sirdis aukstas, ejiet šim ierakstam garām.
Eh, hohohisti, dzīve man piedāvāja kārtējo aplauzienu… Viss rādās tik drūms, kā sačervelējušās kļavas lapas zem begemota ķepām. Nav lemts man sagaidīt savu mīļoto … vienīgo. Visas viņas melo un izliekas…tu gaidi baltu vēja sunenīti ar garām kājiņām, bet tavā priekšā stāv ruds spalvu kušķis, kurai vēders pa zemi velkas… Un vēl purnu rauc un īgņojas… Ne dvēseles nava, ne izskata :( Kur ir mana sapņu princesīte, ar kuru dienas un naktis vadīt mīlīgi pie sāniem pieglaužoties ? Vai tiešām viņas nav… vai nav vairs nevienas jaukas kucītes…patiesi nav?

Komentāri:
Gosha
Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras! Visas Duras!


Super_REXIS -  Gosham
:(

Bezpartejiskais

Es tev teikšu, kā ir – staigāt pa iepazīšanās saitiem ir pilnīgi stulbi un nožēlojami! Tur taču tikai jocīgās salasās…tās, kuras neviens neņem!






Sers Ronalds  - Bezpartejiskajam

Mhm…interesanti un ko tad tu te dari - grāvjus roc? Un vispār to saka kabelis, kurš visus ciema stabus ar savu ģīmetni nolīmējis un pierakstījis „Atdošos labās ķepās” ! Lūk, tas ir vēl necienījamāk un nožēlojamāk!




Super_REXIS -  Seram Ronaldam

Tev labi… tu - sudzinieks. Meituki bariem apkārt rosās :( Tu nesaproti, ko nozīmē izmisīgas ilgas pēc siltām ķepām …

Kautrīgais

/Rokasspiediens un uzsitiens pa plecu./ Būs labi!





Super_REXIS -  Kautrīgajam

Paldies. Es to sajutu...palika siltāk...


Frikadele

Da nu viņas visas – pabučojamies?





13:45
Frikadele - ieraksts dienasgrāmatā


O, mļa ...kādi te visi lohi...;DDD Žučka pilnīgi saspiedusies...Rexis vispār pirms dzimšanas notaurēts. Ka es jums saku - tie abi saies kopā !!! ;DDDDDDDDDDDD

P.S. Davaj labāk ejam iedzert un pabučoties!

[Ieraksts dzēsts 14:00 pirms tam paspējot nobanot trīs komentētājus. No plkst. 13:55 - 17:15 dienasgramatu sadaļā no 23 topikiem Frikadele, Žučka un Super_REXIS  uzzināja ļoti daudz par savu izcelsmi un slimības vēsturi]

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru